رفتن به محتوای اصلی

نصب ۲۵۰ خاموش کننده آتش‌نشانی در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) 

مطلب بدون عنوان 3777
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نصب ۲۵۰ خاموش کننده آتش‌نشانی در موکب‌های مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) همزمان با ایام نیمه شعبان خبر داد.

سید محمد جواد سجادی در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به برپایی جشن نیمه شعبان در شهر مقدس قم و خدمت رسانی موکب ها به زائران شهر کریمه اهل بیت اظهار کرد: در مسیر حفظ ایمنی شهروندان و زائران تعداد ۲۵۰ عدد خاموش کننده در مواکب توزیع شده است.

وی با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی قم برای تأمین ایمنی شهروندان در روزهای نیمه شعبان افزود: کارشناسان ایمنی سازمان از تمام مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بازدید کرده و نکات ایمنی را به خادمان عزیز یادآوری کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع ایمنی در مراکز تجمعی، کارشناسان آتش نشانی از ابتدای ماه اقدام به بازدید ایمنی از مواکب و ایستگاه‌های صلواتی کرده‌اند که این بازدیدها در روزهای اخیر به اوج رسیده است.

سجادی با اشاره به استقرار خودروها و نیروهای آتش‌نشانی در اطراف مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر و مراکز تجمع، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به موکب‌داران و خادمان نیمه شعبان برای ایمنی بیشتر این جشن بزرگ ارائه شده است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/KkPy1